امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران كفي خودروبرامداد خودرو شبانه روزي كرج خودروبر
امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران كفي خودروبر
30.11.1400
سلول هاي سوختي مي توانند از كسري وات تا صدها كيلو وات انرژي امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران توليد كنند. به همين دليل، تقريباً در هر برنامه اي كه توليد برق محلي مورد نياز است، از آنها استفاده مي شود. كاربردهايي مانند اتومبيل، اتوبوس، وسايل نقليه كاربردي، اسكوتر، دوچرخه و زيردريايي قبلاً نشان داده شده است. پيل هاي سوختي براي توليد برق پراكنده در سطح خانه، ساختمان يا جامعه فردي ايده آل هستند و انعطاف پذيري فوق العاده اي در تامين برق ارائه مي دهند. در برخي موارد هم توان و هم گرماي توليد شده توسط يك پيل سوختي ممكن است مورد استفاده قرار گيرد كه منجر به بازده كلي بسيار بالا مي شود. سلولهاي سوختي بهعنوان يك مولد برق پشتيبان، مزاياي متعددي نسبت به ژنراتورهاي موتور احتراق داخلي (صدا، سوخت، قابليت اطمينان، تعمير و نگهداري) يا باتريها (وزن، طول عمر، نگهداري) دارند. پيل هاي سوختي كوچك براي كاربردهاي برق قابل حمل، چه به عنوان جايگزيني براي باتري ها (در دستگاه ها و ابزارهاي الكترونيكي مختلف) و چه به عنوان ژنراتورهاي برق قابل حمل، جذاب هستند. امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران
امداد خودرو شبانه روزي كرج خودروبر
30.11.1400
طراحي سيستم پيل سوختي لزوماً براي هر يك از اين كاربردها امداد خودرو شبانه روزي كرج يكسان نيست. برعكس، هر برنامه علاوه بر توان خروجي، الزامات خاص خود را دارد، مانند راندمان، تعادل آب، استفاده از گرما، راه اندازي سريع، خواب طولاني، اندازه، وزن و تامين سوخت. برخي از آن الزامات خاص برنامه و تغييرات طراحي مربوطه در اين فصل مورد بحث قرار خواهند گرفت. قريباً تمام خودروسازان بزرگ نمونه اوليه خودروهاي سلول سوختي را به نمايش گذاشته اند و برنامه هايي را براي توليد و تجاري سازي در آينده نزديك تا ميان مدت اعلام كرده اند (جدول 10-1 و شكل 10-1 را ببينيد). رقابت براي توسعه يك وسيله نقليه پيل سوختي بادوام و عرضه آن به بازار در طول دهه 1990 آغاز شد و در دهه اول قرن بيست و يكم ادامه دارد.محرك هاي اصلي توسعه فناوري پيل سوختي خودرو، كارايي، آلايندگي كم يا صفر و سوختي است كه مي تواند از منابع بومي به جاي وارداتي امداد خودرو شبانه روزي كرج توليد شود.
برچسب: